- Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług komputerowych i naprawczych przez firmę Comp-Web Studio Mateusz Muniga z siedzibą w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 95 (zwaną dalej Comp-Web Studio).
- Serwis komputerowy Comp-Web Studio wykonuje usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).
- Comp-Web Studio jest czynnym płatnikiem podatku VAT, a wszystkie podane kwoty są ostateczną ceną prezentowanych usług (kwoty brutto).
- Klient traktowany jest przez Comp-Web Studio jako wyłączny właściciel dostarczonego sprzętu, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
- W chwili przyjęcia urządzenia zostaje wystawione pisemne przyjęcie do serwisu. Zgłoszenie wprowadzane jest do systemu przez pracownika Comp-Web Studio z indywidualnym numerem RMA . Otrzymuje je osoba oddająca sprzęt do serwisu. Oryginał tego zgłoszenia jest jedyną podstawą do wydania sprzętu z serwisu.
- Serwis Comp-Web Studio nie odpowiada za ewentualne skutki, które wynikną ze zgubienia lub zniszczenia druku zgłoszenia przez Klienta. Jednak w tym przypadku istnieją alternatywne metody wydania sprzętu.
- Pracownik przyjmujący sprzęt do serwisu Comp-Web Studio dokonuje sprawdzenia sprzętu przyjętego w obecności klienta. Naprawa urządzenia jest wykonywana tylko pod kątem usterki jaka została zgłoszona serwisantowi. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek serwis informuje klienta stosowną diagnozą w formie: telefonicznej lub email. Dodatkowo klient może otrzymać wycenę kosztów serwisowych na podany numer telefonu komórkowego lub adres e-mail.
- Serwis komputerów nie odpowiada za utratę danych która może wystąpić podczas wykonywania naprawy. Klient może poinformować pracownika Comp-Web Studio w czasie przyjmowania zgłoszenia o wrażliwych danych znajdujących się na nośnikach jednak Comp-Web Studio nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu komputerowego (np. uszkodzona struktura dysku, czynniki zewnętrzne mający wpływ na spójność danych).
- Rezygnując z naprawy Klient pokrywa koszty przeprowadzenia diagnozy sprzętu komputerowego w wysokości 50 zł z VAT. W przypadku wykonania naprawy, na którą zgodę wyraża każdorazowo Klient, przez serwis wyżej wymienioną opłatą Klient nie będzie obciążony. Koszt ekspertyzy pisemnej wykonanej przez serwis komputerowy jest wyceniany od 30 zł.
- W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) Comp-Web Studio zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
- Comp-Web Studio informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. Comp-Web Studio nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Zamawiający.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowane oprogramowanie oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze sprzętem komputerowym wraz z dołączonymi nośnikami.
- Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w sprzęt komputerowy (z wykluczeniem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta jeśli taką jeszcze posiada.
- Comp-Web Studio zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu Comp-Web Studio.
- Serwis komputerów Comp-Web Studio udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę komputerową oraz wymienione części zamienne (używane), w przypadku nowych podzespołów sprzedawanych w serwisie Comp-Web Studio jest to gwarancja conajmniej 12 miesięczna.
- W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 30 dni od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru sprzętu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 2 zł. brutto dziennie, którą musi pokryć Zamawiający. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Zamawiającego o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
- Sprzęt pozostawiony w serwisie komputerowym powinien być odebrany przez Klienta w ciągu 4 miesięcy od momentu o poinformowaniu o zakończonej naprawie lub braku możliwości naprawy. Sprzęt nie odebrany w tym czasie z serwisu ulega likwidacji lub utylizacji.
- Warunkiem uznania reklamacji przez serwis jest dostarczenie oryginału otrzymanej gwarancji lub dowodu sprzedaży oraz nienaruszone naklejki lub plomby serwisowe z serwisowanych urządzeń. Usunięcie lub uszkodzenie plomb serwisowych powoduje utratę gwarancji.
- Serwis komputerowy zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin sprzętu bez obecności klienta. Mowa tu o skomplikowanym procesie rozbierania urządzeń w celu ich diagnozy a usterki nie są widoczne na zewnątrz.
- Comp-Web Studio gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania sprzętu z serwisu, które otrzymuje klient w formie pisemnej.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O WARUNKACH GWARANCJI PO SERWISIE SPRZĘTU.
Gwarancja i wszelkie informacje o niej!
- Gwarancją nie są objęte:
– uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne oraz wywołane nimi skutki,
– uszkodzenia powstałe na skutek napraw, przeróbek dokonywanych przez Klienta, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania sprzętu, dokonywania przełączeń kabli pod napięciem,
– uszkodzenia wynikłe z przyczyn losowych (zalanie, pożar, powódź itp.),
– materiały eksploatacyjne (a także ich wymiana), kable podłączeniowe,
– konserwacja przewidziana w instrukcji obsługi sprzętu, zabrudzenia,
– instalacja i konfiguracja oprogramowania.
- Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie zakres wykonywanych usług naprawczych oraz elementy użyte do danej naprawy. Nie obejmuje innych usterek powstałych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na daną usługę lub element.
- W przypadku naruszenia plomb gwarancyjnych, serwis zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji reklamacji.
- Comp-Web Studio zastrzega sobie od 5 do 21 dni roboczych na realizację reklamacji. Czas realizacji reklamacji naliczany jest od dnia dostarczenia sprzętu do naszego serwisu, lub w przypadku wysyłki – w następnym dniu roboczym po jej nadaniu.
- Okres gwarancji przedłuża się odpowiednio o czas naprawy gwarancyjnej.
GWARANCJE JAKICH UDZIELA NASZ SERWIS KOMPUTEROWY:
- Na każdą usługę udzielamy: 3-miesięcznej gwarancji.
- Na sprzęt używany gwarancja wynosi 3 -6 miesięcy.
- Na sprzęt nowy udzielamy gwarancji 12 – 36 miesięcy.